Pomysłowa reklama. Światowej sławy fabryka ołówków Koh-i-noor L. & C. Hardtmuth, znanych z jakości swoich ołówków propaguje w sposób bardzo pomysłowy swoje artykuły. Jak widzimy na fotografji, firma L. & C. Hardtmuth, zakupiła kilka samochodów, których karoserja ma kształt olbrzymiego, 7 1/2 m długiego ołówka, spoczywającego na czterech kołach samochodu. W Krakowie samochód ten zrobił kolosalne wrażenie na publiczności a to ze względu na to, że jest to reklama w Polsce niewidziana, zwracająca uwagę wszystkich przechodniów. Wieczorem auto-ołówek, oświetlony reflektorami, wygląda imponująco. Jak nam wiadomo, samochód ten, objeżdzający całą Polskę, zwraca wszędzie uwagę publiczności, nawet w stolicy, gdzie obecnie się znajduje.
Źródło: Światowid nr 25 (254) - 15.06.1929, str. 6
Źródło: Światowid nr 25 (254) - 15.06.1929, str. 6
2 komentarze:
W dzisiejszych czasach taka forma reklamy na pewno również zrobiłaby olbrzymie wrażenie.
zrobiła by i to wielką ale jaka firm ato zrobi ??? :(
Prześlij komentarz